הדרך ליישם מערכת ענן ללא העלאת נתונים רגישים – Tokenized Sending

ענן דיגיטלי נעול במנעול

הדרך ליישם מערכת ענן ללא העלאת נתונים רגישים – Tokenized Sending

כאשר פירמה מעוניינת לבצע קמפיין תקשורת עם הלקוח (משלוח e-mail ו/או מסרונים וכו), אך איננה מעוניינת להעלות נתונים רגישים של לקוחותיה לענן (Salesforce Marketing Cloud (SFMC, עקב רגולציה או איסור בחוק או כפועל יוצא של מדיניות פנימית הנוגעת לשימוש בנתונים רגישים של הלקוחות, Tokenized Sending (משלוח באסימונים) הוא תהליך טכנולוגי הקיים בענן Salesforce המאפשר ביצוע תקשורת עם הלקוחות בדוא\"ל ועוד, על ידי שילוב נתונים שמועלים לענן (מכיוון שאינם רגישים) עם נתונים שמאוחסנים בשרת מקומי מאובטח ואינם עולים לענן. דוגמה לנתונים שראוי להתייחס אליהם כרגישים: - נתונים אישיים - נתוני בריאות - כל נתון אחר שיש רצון להשאירו על השרת המקומי ולא להעלותו ל-SFMC בתהליך זה, באמצעות קריאה יזומה מה- API של ענן Salesforce Marketing Cloud דרך ה-Tokenized Sending ניגשת המערכת בזמן אמת לשרת הנתונים המאובטח של הפירמה שולפת ומשלבת את הנתונים הרגישים הרלוונטיים לתוכן הדוא\"ל הספציפי של כל נמען, ללא אחסונם על SFMC. במקום אחסון נתונים רגישים בענן, יאוחסן אסימון (Token) חד ערכי שייגזר מהנתונים ...
תיבת דואר אדומה

נפילתו ועלייתו של השיווק הישיר

זוכרים את \"השיווק הישיר\" הטוב והישן? האם אפשר לשחרר את המושג הזה לדרכו? או שהשמועות על מותו היו מוקדמות ועדיין לא נס ליחו. עם כל קדמה בא גם הדיון מהסוג הזה, שמעסיק את מומחי הקטגוריה, כמו כאן, בלינק לכתבה שבה בכירי סוכנויות שיווק עולמיים לבסוף מסכימים כי המושג \"שיווק ישיר\" אכן חי ובועט, אבל קצת מת, וצריך עדכון דחוף... הרי גם היום יש לנו שיווק באמצעות דאטה בייס, רק שיש לדאטה עכשיו גם ביג דאטה. וואחד ביג דאטה. וגם היום יש לנו פרסונליזציה, רק שעכשיו נוספה לה בינה מלאכותית שלא ישנה בלילות ולא מפסיקה לעבוד, וממשיכה לדגום וללמוד את הלקוח הבודד, ולהתאים ולשגר לו תקשורות אולטרה-פרסונליות ללא הרף. חתיכת פרסונליזציה יש לנו היום. ועל כל מעטפה עם השם שלנו בהדפסה דיגיטלית שהיינו מוציאים פעם ביום מתיבת הדואר שלנו, אנחנו מטורגטים 3 פעמים בשנייה אונליין לאיפה שלא נקליק ובאיזה ערוץ/רשת שזה לא יהיה. ואת מה שעשו פעם מחלקות אנליזה שלמות עם ...
חליפה ומעליה ענן מחשבה

Marketing Automation: סוף מעשה במחשבה תחילה

שוקלים להצטייד בפלטפורמת Marketing Automation? 8 הטעויות הקלאסיות שכדאי מאוד להימנע מהן. עולם השיווק ממשיך להשתכלל בקצב הולך וגובר, והפעם זו כבר מהפכה של ממש: כל ניהול עולמות התקשורת השיווקית, המכירות, השירות ונאמנות הלקוחות עובר לכלים אוטומטיים. בעולם, מותגים בינלאומיים, כמו Amazon ו Adidas, כבר מנהלים ממזמן את התקשורת שלהם תוך שימוש במערכות הללו. אז על מה מדובר? המערכות האלו הן פלטפורמות מאובטחות רבות עוצמה הפועלות מתוך הענן. אל פלטפורמות הענן מועלים כל הנתונים של הארגון באמצעות אינטגרציה עם מערכות ה-ERP ,CRM, הקופות ועוד. עוד נתונים על הלקוחות ופעילותם נאספים על ידי פלטפורמת ה-Marketing Automation. למשל במה צפה הגולש באתר האינטרנט של המותג או מה עשה בe-commerce. נתונים זורמים מהעולם הפיזי – מהסניפים, נקודות המכירה וכו\'. כך נוצר, והולך ומצטבר, אותו תלכיד נתונים שנקרא \"ביג דאטה\", שהוא למעשה מאגר מקיף ביותר על לקוחות המותג, המאפשר התנעת והפעלת מהלכי שיווק בהתבסס על ה-Data, ואפילו על בסיס ה \"Predictive\", שזו ה\"הבנה\" (יכולות הבינה המלאכותית, AI) של הכוונות ...