Marketing Automation: סוף מעשה במחשבה תחילה

Marketing Automation: סוף מעשה במחשבה תחילה

שוקלים להצטייד בפלטפורמת Marketing Automation? 8 הטעויות הקלאסיות שכדאי מאוד להימנע מהן. עולם השיווק ממשיך להשתכלל בקצב הולך וגובר, והפעם זו כבר מהפכה של ממש: כל ניהול עולמות התקשורת השיווקית, המכירות, השירות ונאמנות הלקוחות עובר לכלים אוטומטיים. בעולם, מותגים בינלאומיים, כמו Amazon ו Adidas, כבר מנהלים ממזמן את התקשורת שלהם תוך שימוש במערכות הללו. אז על מה מדובר? המערכות האלו הן פלטפורמות מאובטחות רבות עוצמה הפועלות מתוך הענן. אל פלטפורמות הענן מועלים כל הנתונים של הארגון באמצעות אינטגרציה עם מערכות ה-ERP ,CRM, הקופות ועוד. עוד נתונים על הלקוחות ופעילותם נאספים על ידי פלטפורמת ה-Marketing Automation. למשל במה צפה הגולש באתר האינטרנט של המותג או מה עשה בe-commerce. נתונים זורמים מהעולם הפיזי – מהסניפים, נקודות המכירה וכו\'. כך נוצר, והולך ומצטבר, אותו תלכיד נתונים שנקרא \"ביג דאטה\", שהוא למעשה מאגר מקיף ביותר על לקוחות המותג, המאפשר התנעת והפעלת מהלכי שיווק בהתבסס על ה-Data, ואפילו על בסיס ה \"Predictive\", שזו ה\"הבנה\" (יכולות הבינה המלאכותית, AI) של הכוונות ...