קריאייטיב אינטליג'נס
זה לא סתם קריאייטיב. זה לא סתם מודיעין. זה המיקס וזה התרגיל.

בהר הנתונים, הדאטה, מסתתרים חיים שלמים של אנשים. כולם אנשים עסוקים שאינספור ערוצי תקשורת נכנסים להם בכינון ישיר לתוך המוח. האנשים האלה צריכים לבחור. האנשים האלה, הצרכנים, הלקוחות של הלקוחות שלנו, צריכים לשמוע, ולהקשיב, ולהרגיש, ולהתרגש, כאילו מישהו חשב עליהם באופן אישי ולקח אותם, אחד אחד, למסע פרסונלי. זו מהותה של מערכת יחסים בכלל ובעידן הדיגיטל האוטומטי שעובר עלינו בפרט. צריך לפגוע בול בלב.

אסטרטגיות, תובנות ופתרונות צצים ועולים מכל עבר ומכל מחלקות המשרד. אבל מי שעושה את הקסם, מי שהופך בסופו של דבר את הבריף מבוסס הנתונים למסר חתוך דק דק ומכוון היטב, "פגז חודר שריון", הם אנשי מחלקת הקריאייטיב הכל כך ייחודיים שלנו. קוסמים. מכשפי על. מנטליסטים. ארטים שאין כאלה, קופי מעולם אחר ועוד שורה ארוכה של אנשי מקצוע ששמים את הכישרון שלהם בין המוצר לתוצר, שמבינים את הלב של העניין. שבאים בתחילתו של כל יום העבודה רק כדי למצוא קופסאות שאפשר לצאת מהן עם ה-ROI ביד.

אז איך מכניסים שבעה פילים בצבעים שונים לתוך חיפושית אחת?