ערוצי תוכן פרסונלי ב-Push

בעולם הדיגיטלי של היום, כשכל צרכן "מופגז" ו-"מוצף" באינספור הודעות אי-מייל, ניוזלטרים, אסמסים, מודעות ותכנים בפייסבוק, בגוגל, וברשתות נוספות, ממש לא פשוט למשוך תשומת לב וקל מאוד לזרוק כסף על תוכן שיווקי שאין בו תועלת או החזר על ההשקעה.

הודעה פרסונלית, עם התוכן הנכון, בזמן הנכון, בערוץ הנכון, היא תקשורת שפוגעת בול במטרה. תוכן אישי ששמים אליו לב, מגיבים אליו, וכתוצאה מכך נאמנים יותר למותג – ותכל’ס קונים יותר.

אנחנו מציעים פתרון ייעודי להקמה ולניהול של מערך תקשורות שיווקיות ישירות ופרסונליות מבוססות דאטה והתנהגות לקוחות מזוהים/ רשומים, מתוך הבנה ותוצאות מוכחות שפרסונליזציה משפרת דרמטית את תוצאות התקשורת השיווקית.

מצד שני, לא כל מותג או ארגון נדרש להקים מועדון לקוחות או להפעיל תכנית נאמנות. לחלק מהמותגים צרכים ממוקדים יותר של ניהול תקשורת שיווקית ישירה בין המותג לצרכניו, גם לפעילות תקשורתית כזו אנחנו ערוכים.