השילוב הייחודי הקיים בדאטה פרו proximity בין ניסיון רב שנים בהפעלה מעשית של תכניות שיווקיות ללקוחות מכל הסוגים לבין כלים ויכולות ניתוח מתקדמים וייחודיים – מאפשר לנו להציע חבילה ייחודית של אנליזה שיווקית (מעין בדיקת רנטגן שיווקית), ייעוץ אסטרטגי והכנת מערך של תכניות שיווקיות למותג/ארגון. החבילה מתאימה לעסקים המעוניינים להפעיל פעילות שיווקית, מועדון כלשהו או כדי לבחון פעילות קיימת ולשדרגה.

מה כוללת חבילת הייעוץ והאנליזה השיווקית-אסטרטגית שלנו?
"צלילה" מעמיקה אל תוך הדאטה בייס ואנליזה רחבה של כל נתוני ופעילות הלקוחות של המותג, לצד ניתוח שוק ופרמטרים שונים. הפעילות כוללת הקמה, עיבוד, חיבור מאגרים, איחוד וטיוב נתונים ועוד; פעילות BI לזיהוי תופעות וטרנדים, זיהוי עשירונים וסגמנטי פעילות וניתוח שלל פרמטרים שיווקיים, מהם בונים דו"ח מקיף וייחודי (דו"ח אפס"), המוצג ללקוח ומכיל את כל הממצאים, הניתוחים וההמלצות.

תוצרי הפעילות מכילים: דו”ח מקיף ומפורט; מצגת הנהלה; פרק מסקנות המלצות אסטרטגיות; סט מתווים/תכניות לפעילות שיווקית מבוססות על הממצאים וההמלצות + גאנט פעילות מומלץ + המלצות לבניית תקציב ומדדי פעילות; וכמובן, הנתונים הגולמיים עצמם, הכוללים דאטה בייס מעובד ומנותח, לרבות שדות נוספים לנתוני הלקוחות והחיתוכים השונים, עם מרקרים וטבלאות המותאמים לפעילות המשך.