מועדוני לקוחות ותכניות נאמנות

ניהול מוצלח של מערכת היחסים עם הלקוחות שלך שווה יותר רווח בשורה התחתונה!
הכסף על הרצפה, כמו שאומרים.

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות בעולם צרכני, עתיר דיגיטל ורשתות חברתיות, יצרה הזדמנות אדירה לעולם השיווק הישיר מבוסס הנתונים ומאפשרת תשתית רחבה של כלים, ערוצים ומקורות Big Data   שצריך לדעת לשלב, לקמבן ולרתום לטובת המטרות העסקיות של המותג.

לדאטה פרו proximity ניסיון רב שנים בתכנון, הקמה והפעלה של מועדוני לקוחות ותכניות נאמנות שונות, לרבות חידוש, ריענון ושדרוג מועדונים קיימים. דאטה פרו proximity מפעילה צוותים ותיקים ומנוסים המעניקים שירות ייחודי הנובעת מתוך תחושת שותפות עם הלקוח, לצד שימוש בשיטות חדשניות וכלים ייעודיים ובלעדיים – הנתפרים לכל לקוח שלנו באופן האופטימלי, כדוגמת: Marketing Automation וכלי BI חדשניים.

בניית מועדון לקוחות רווחי ו/או תכנית נאמנות מניבה, מחייבים יצירת מערכת יחסים (RM) אפקטיבית עם הלקוח, כזו שמניעה אותם לפעולה מניבה ולהחזר ההשקעה. לכן, פעילות מסוג זה מחייבת ניתוח ותכנון מיטבי, ניהול דאטה בייס מקצועי, ניתוח שוטף של נתוני הלקוחות והפעלה אפקטיבית שוטפת של כל ערוצי התקשורת הישירים אל הלקוחות. אנחנו בדאטה פרו proximity עובדים מהבוקר עד הערב על הפעלת מועדוני לקוחות מובילים והפעלת תכניות נאמנות במסגרתם אנו שמים דגש רב על פרמטרים מגוונים, ביניהם: “ערך חיי הלקוח” ,(LTV) נפחי ותדירויות פעילות הלקוחות, נתונים סוציו-אקונומיים, גיאוגרפיה ודמוגרפיה, סטטיסטיקה, סגמנטציה ופרסונליזציה, נתונים שונים לניתוח שימור לקוחות, איתותי נטישה ומניעת נטישהCross-sell ,Up-sell , הגדלת נתחי לקוח, רכש לקוחות חדשים ועוד ועוד – כשהכל מכוון, ממוקד וממודד להשגת  ROIאבסולוטי.

לצורך כך, מעמידה דאטה פרו proximity לרשות לקוחותיה One Stop Shop הכוללת את כל היכולות הנדרשותIn-House , החל ממחלקת קריאייטיב תוססת וסטודיו מתקדם, דרך מחלקת מחשוב ועד יכולות ביצוע והפקה לכל הערוצים הנדרשים.