ניוזלטרים ו- e-mail Marketing בהתאמה אישית

ערוץ מרכזי וצומח לתקשורת push ישירה עם לקוחות בעידן הדיגיטלי הוא באופן מפתיע האי-מייל, שחווה בשנים האחרונות עדנה ועלייה בשימוש לצד כל הערוצים הדיגיטליים החדשניים יותר שהתפתחו. שילוב של פרסונליזציה בתקשורת האי-מייל היא מכפיל כוח רציני ומהותי.

ההתאמה האישית של האי-מייל מתבצעת הן בתוכן איכותי ורלוונטי, והן בקשת פרמטרים נוספים, כגון: עיתוי שליחה והתאמה לדפוסי הקריאה והתגובה של הלקוח המקבל – וזה כל ההבדל.

זהו עניין מורכב. פתרון מתקדם לשיווק באי-מייל מחייב מערכת ניהול תכנים ופרסונליזציה, ניהול רשימות ויכולת שיגור של מיילים, הפתרון מחייב גם יכולות קריאטיביות וטכנולוגיות לבנייה ולהפעלה של האי-מייל. לצד זאת מצריך הפתרון – וכאן זה קריטי – הבנה וניסיון ייחודי ביצירת תכניות מתאימות ואפקטיביות לגיוס ואיסוף כתובות אי-מייל והרשאות הנמענים, תוך עמידה בכל כללי הנאותות של ניהול מאגרי מידע, כתיבה נכונה של התוכן ועד עמידה בסטנדרטים המשפטיים המתחייבים מחוק הספאם. אבל ככל שהפתרון מורכב יותר כן גדלה ההזדמנות להגעה ישירה ובלתי אמצעית אל הנמען – בול במטרה.