פרסום PPC מותאם אישית – Data Driven Retargeting

איך מגיעים, למשל, למישהו שלא פותח את האי-מייל או הסמס האישי שנשלח אליו על ידי המותג?
שימוש בטכניקות, כגון: Retargeting ו Audiences -ברשתות החברתיות וברשת הפרסום של Google במקביל לזיהוי המשתמשים ברשתות אלה, מאפשר הצלבה עם המידע והמאפיינים של הלקוח הקיימים ב- CRM וב-Big Data הנאספים במאגר הנתונים של המותג מול זהויות המשתמשים. בכך אנחנו הופכים את ערוצי הפרסום ב-PPC לערוצים ישירים ואישיים, כך שאפשר לנתב את התוכן המקודם או הפרסום הרלוונטי לקהל היעד הרלוונטי, עד לרמת הלקוח הספציפי.

ולמה זה טוב?
התוצאה היא מיקוד חד ושיפור משמעותי במחירי הפרסום CPL ,CPA) וכד’), לצד הפיכת ערוצים אלה והתוכן הממוקד שמקודם בהם לערוץ משלים לצד ערוצים ישירים אחרים, כדוגמת: E-Mail, SMS או הודעת אפליקציה. למעשה, מגבלות חוק הספאם אף מגדילות לעיתים את החשיבות היחסית של ערוצי ה-PPC בתקשורת ממוקדת עם לקוחות.